neděle 1. listopadu 2015

EBD Up To X Fuchsia Sparkle

Strašně jsem vám tenhle lak chtěla ukázat ještě před Interbeauty, protože mi přijde úžasný a doufala jsem, že vás pobídnu k jeho nákupu. Bohužel jsem to nezvládla, potřebovala bych nějaký kurz na organizaci času, protože s tím bojuju už několik měsíců a nic nezvládám na 100%. Kromě práce teda, jsem tam každý den 10 - 12 hodin a to je teda naprosté maximum, neumím si představit, že bych jí měla dávat ještě víc. Když si k tomu přičtu čas na dopravu tam a zpět a vstávání v půl 5 ráno, výsledkem je, že všední dny můžu úplně škrtnout, protože to se k blogu nedostanu i kdybych sebevíc chtěla. A pak můžu jen smutně sledovat, jak čas běží a jak mi mezi prsty utíkají příležitosti, ke kterým by se mi hodilo zveřejnit ten a ten lak... Ale já to nevzdávám a pořád doufám, že přijde čas, kdy začnu zase přispívat víc. Pořád mě tenhle lakový deníček baví a občas si čtu starší posty a připomínám dávno zapomenuté :-) 

Ale teď už k laku. Fuchsia Sparkle patří do sedmičky laků, které se začaly prodávat o něco později, než odstíny, které byly představené na jarním IB (více info zde). Teď na podzim do nabídky přibyly odstíny další, ale když zhodnotím těch 35, co se prodávalo dřív, musím říct, že se mi jich líbí opravdu hodně, mnohem víc, než kdybych si měla vybrat oblíbence ze stejného počtu třeba u Rimmelu nebo Maybelline. A tento je právě jedním z těch, které si mě získaly nejvíc. Fuchsia Sparkle není fuchsiová v pravém smyslu slova, já bych ji popsala spíš jako malinovou. Ve skutečnosti mi přijde o něco červenější a hlavně o dost hezčí, než na fotkách. Obsahuje drobný shimmer, v lahvičce vypadá, že by mohl být i trošku zlatý, ale na nehtech se utopí a je jen růžový. Lakuje se moc dobře, ve dvou vrstvách kryje obstojně, ale já jsem viděla prosvítající volný okraj nehtu, takže jsem dala tři. Držel mi dobře pět dní, měla jsem jen lehce ošoupané konečky.

Co na něj říkáte? Máte ho některá? A jaký je váš oblíbený odstín Up To X?








3 komentáře:

  1. Vypadá krásně, ale s Up to X mám velmi nelibou zkušenost, začal se olupovat už pár hodin po nalakování :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín, tento jsem nějak přehlídla :( Tak snad časem..:D

    OdpovědětVymazat