čtvrtek 21. ledna 2016

China Glaze Prism

Dnes se vrátíme trochu v čase a začnu zveřejňovat laky, které jsem nosila od října, dojmy sepsala vždy aktuálně během nošení, nafotila jsem je během vánočního volna a upravuji postupně :-)

Co nalakovat, když je času málo, jsem straaašně líná a přesto potřebuju rychle efektní výsledek? No jistě, třpytky! Sice si na odstranění budu pak muset vyhradit dost času, ale v danou chvíli glitrový lak 100% splní svůj účel. Pokud si vyberu hustější, budou mi stačit jen dvě vrstvy, které bleskově uschnou a během pár minut tak budu mít dokonalou manikúru na Interbeauty. Nebo ne? :-)

Ale ano, akorát ty vrstvy jsem dala 3, kdo mě čtete tak už víte, že nesnesu nedokonalosti a prosvítání nehtu. Jinak se lakoval dobře, ale dala jsem na něj jen jednu vrstvu nadlaku, který se mezi glitry vpil, takže pro dokonale hladký povrch by byla potřeba ještě alespoň jedna další. Ale i tak byl výsledek pěkný, všem se líbil, dokonce i Dejničce, která nás obvykle peskuje za to, že si na sraz nebereme dostatečně exkluzivní laky :-D Tentokrát mi China Glaze prošla. Výdrž bohužel nebyla valná, už po dvou dnech se mi lak začal odlupovat. Ale tyhle laky jsou super na opravy, takže jsem nedokonalosti přelakovala a doufala, že spolu ještě nějaký den dáme. Bohužel hned ten následující jsem si jeden z nehtů ošklivě zlomila – prostředníček na pravé ruce, to je můj nejproblémovější nehet, nemám ho vůbec ráda! Takže lak šel dolů (alobalovou metodou), nehty taky (nůžkami) a místo krásných tmavých podzimních barev, které jsem si pořídila na IB, jsem nahodila světlou, nepříliš nápadnou barvu… to be continued ;-)










3 komentáře:

  1. Nádhera <3 Třpytkové nehty vždy udělají úžasnou práci;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. U mě by taky prošla :-D super odstín na krásných nehtech :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásny! Jeden veľmi podobný mám doma (svetlejší strieborný s farebnými trblietkami) a dokonca ho občas nosím (tak okolo Silvestra) :D

    OdpovědětVymazat