pátek 1. dubna 2016

Essence Ring aroud the Rosy

Před týdnem jsem byla v Rossmannu a všimla jsem si, že se k nám dostala limitka Essence, která se v Německu prodávala už loni v létě. Přivezla jsem si právě tenhle lak, nosila jsem ho pak někdy na podzim, když jsem potřebovala oddych od tmavých barev, ale fotky zůstaly neupravené ve složce za listopad, protože když už se tedy dvakrát za měsíc přemluvím a nějaký post vyplodím, tak přece nebudu psát o něčem nezajímavém a nedostupném... Teď jsem ale překvapivě aktuální, takže tady je :-)

Myslím, že Essence už podobnou ovocnou kolekci měla a u nás byla tak dva tři roky zpět, možná že i voněla, už nevím přesně. Když už se zmiňuji o té vůni – není to výmysl, lak opravdu voní. Nadlak to trochu utlumí, ale i tak je ještě dva dny po nalakování vůně lehce cítit. Jinak se lakoval obstojně, dvě vrstvy docela ušly, ale tři vypadaly lépe. Lak zasychá saténově, vypadá to docela hezky, ale já jsem nosila lesklou verzi, a tak mám nafocenou jen tu. Moc dobře drží, téměř 5 dní bez vad, až velký úklid mu dal zabrat a začal se olupovat.

Jak se vám limitka Fun Fair líbí? Koupily jste si něco?








8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Martinko, děkuji, že si najdeš čas každý můj článek okomentovat, moc si toho cením :-*

      Vymazat
  2. Páni, tak voňavý lak na nehty jsem ještě neměla. Essence mi v tomto přijde hrozně kreativní, navíc mám její laky moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabriella Salvete kdysi měla taky takové maličké voňavé laky, pamatuju si na ně :-) Snad si nějaký z této kolekce vybereš, jsou tam čtyři světlé pastelové odstíny.

      Vymazat
  3. Závidím ti tvoje krásné nehty. Já jsem nedávno sundala umělé a tak regeneruji :-) Už se těším až budu moc nalakovat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ten teda vypadá božsky, musím do Rossmanna mrknout, jestli na mě ještě nějaký zbyde. I když je teda celkem směšné, že ty už ho máš z Německa takovou dobu..

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna farba! Ešte krajšia je práve vďaka tvojim dokonalým nechtíkom ;)

    OdpovědětVymazat